Пошуковий запит: (<.>A=Наумкіна О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Наумкіна О. С. Етнічні мотиви в історії моди України [Електронний ресурс] / О. С. Наумкіна // Культура України. - 2013. - Вип. 40. - С. 101-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ku_2013_40_15
|
2. |
Наумкіна О. Культурна ідентичність українського етносу [Електронний ресурс] / О. Наумкіна // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Культурологія. - 2012. - Вип. 9. - С. 351-352. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoakl_2012_9_45
|
3. |
Наумкіна О. А. Превентивність як атрибут сучасної освіти [Електронний ресурс] / О. А. Наумкіна // Філософія науки: традиції та інновації. - 2015. - № 1. - С. 69-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FilosNauk_2015_1_10
|
4. |
Наумкіна О. В. Особливості розвитку мовленнєвої компетенції студентів під час вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням [Електронний ресурс] / О. В. Наумкіна // Таврійський вісник освіти. - 2016. - № 1. - С. 92-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tvo_2016_1_16
|
5. |
Наумкіна О. А. Нелінійне мислення в сучасному швидкоплинному Світі [Електронний ресурс] / О. А. Наумкіна // Філософія науки: традиції та інновації. - 2015. - № 2. - С. 13-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FilosNauk_2015_2_4
|
6. |
Аносова Ю. П. Когнітивно-комунікативний підхід під час викладання англійської мови в політехнічних закладах фахової передвищої освіти [Електронний ресурс] / Ю. П. Аносова, О. В. Наумкіна, О. П. Сіліщенко // Наукові записки Малої академії наук України. - 2020. - № 1. - С. 22-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2020_1_5
|
7. |
Аносова Ю. П. Когнітивно-комунікативний підхід до навчання читання англійською мовою здобувачів освіти політехнічних закладів фахової передвищої освіти [Електронний ресурс] / Ю. П. Аносова, О. В. Наумкіна, О. П. Сіліщенко // Наукові записки Малої академії наук України. - 2021. - № 1. - С. 3-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2021_1_3 Охарактеризовано та систематизовано методики навчання читання під час вивчення англійської мови у закладах фахової передвищої освіти. Розглянуто різні типи читання. Проаналізовано доцільність використання когнітивно-комунікативного підходу, спрямованого на розвиток компетенції вираження комунікативного наміру, під час навчання здобувачів освіти читання, який є підгрунтям успішного оволодіння іноземною мовою. Висвітлено питання щодо інклюзивного навчання як важливого аспекту здобуття освіти у нинішніх реаліях. Розкрито особливості у підході до навчання читання здобувачів освіти з особливими освітніми потребами (ООП). Описано певні групи здобувачів освіти з ООП, для яких необхідно індивідуалізувати навчальні завдання, враховуючи їх потреби з огляду на особливості навчання читання іноземною мовою. А саме: групу здобувачів освіти з порушенням мовлення, зору, слуху; групу здобувачів освіти з розладами спектру аутизму; групу здобувачів освіти з синдромом дефіциту уваги з гіперактивністю; групу здобувачів освіти із дитячим церебральним паралічем. Сформульовано поради щодо методики навчання читання іноземною мовою здобувачів освіти з особливими освітніми потребами кожної з груп. Автори наводять приклади вправ на розвиток компетенцій читання: виразне читання вголос з різною швидкістю, читання по черзі розрізаного тексту, драматичне читання, текст як відповідь на запитання, аналітичне читання, переробка тексту, виділення головного у тексті, категоризація тексту, виведення закономірності за текстом, розширення тексту та інші. Заропоновано принципи опрацювання навчального матеріалу, які сприяють розвитку мовних компетенцій здобувачів освіти політехнічних закладів фахової передвищої освіти України.
|